Tabula Rasa (Part 1)
J'onn J'onzz mengalami krisis hati nurani manakala Lex Luthor menguasai Amazo, android berkuasa yang boleh menyalin kuasa seluruh Justice League. Pertama daripada episod dua bahagian.