Only a Dream Part 2
Mengakhiri episod dua bahagian. Apabila ahli Justice League terperangkap dalam dunia mimpi ngeri yang dikawal oleh Dr. Destiny yang jahat, mereka terpaksa menghadapi ketakutan paling gelap mereka sendiri.