Secret Society Part 1
Ketika ketegangan berlaku akibat bekerja terlalu rapat, Gorilla Grodd kembali dan membentuk kumpulan penjahat yang bersatu-- Secret Society yang matlamatnya hanyalah memusnahkan League.