A Better World Part 1
Apabila Lex Luthor bertindak keterlaluan, Superman memutuskan untuk mengambil undang-undang ke dalam tangannya sendiri. Memerintah dengan tegas, Man of Steel dan rakan-rakannya berusaha untuk hapuskan semua jenayah dari dunia mereka. Tetapi apa harganya?