Comfort and Joy
Selepas menyelamatkan planet yang jauh, Justice League kembali ke Bumi tepat pada masanya untuk Malam Krismas. Semasa Flash memainkan Santa untuk anak yatim, Superman menjemput J'onn pulang untuk meraikan percutian di Smallville.