Rustic Renovation
Pasangan ini memutuskan untuk kembali ke Laurel dan mencari rumah dengan lot yang luas. Ben dan Erin menunjukkan kepada mereka rumah ladang yang sesuai dengan minat mereka terhadap reka bentuk kedesaan moden dan rumah dengan kolam renang yang menarik.