Some Like It Hot
Sepasang suami isteri New Jersey ingin berpindah ke Laurel untuk menikmati suasana bandar kecil. Mereka tidak pernah mempunyai bilik dobi atau ruang makan, jadi Ben dan Erin memberikan dua pilihan dengan banyak ruang untuk segala yang mereka impikan.