English Country Cottage
Seorang ibu tunggal yang dibesarkan di New York ingin berikan dua anaknya tempat yang selesa seperti tempat dia dibesarkan. Ben dan Erin tunjuk rumah dengan perapian besar dan sebuah rumah bertanah dua ekar yang membangkitkan kenangan.