Craftorian
Peminat pemulihan ingin membesarkan dua anak mereka di rumah bersejarah di Laurel. Ben dan Erin menunjukkan kepada mereka dua rumah berilham Craftsman, satu yang mempunyai tingkap bay dan satu lagi dengan anjung yang menarik.