From Show Goats to Show Stopper
Pasangan pemilik perniagaan lama di Laurel baru-baru ini membeli sebuah bangunan bersejarah di pusat bandar, dan mereka mahu menukar tingkat atas menjadi kediaman. Ben dan Erin ditugaskan mengubah ruang seperti gimnasium menjadi loteng mewah.