Everything Can Be Restored
Seorang wanita telah mengubah hidupnya sepenuhnya dan ingin memulakan bab baru dengan membeli rumah pertamanya. Ben dan Erin reka rumah untuknya dan anaknya dengan anjung depan yang besar dan sebuah bilik dobi, kemewahan yang tidak pernah dia miliki.