Chasing Waterfalls
Seorang jurutera awam dan artis berpindah dari Seattle ke Laurel untuk lebih dekat dengan ayahnya. Dia ada peruntukan besar dan tab mandi panas di luar mesti ada, jadi Ben dan Erin menunjukkan dua rumah besar yang sesuai dengan gaya kontemporari-modennya.