Tickled Pink
Pasangan aneh kegemaran Erin, mak cik dan anak saudaranya mencari rumah impian, tetapi mereka tidak sependapat. Ben dan Erin menunjukkan dua rumah, dan Erin mempunyai tugas mencabar untuk menentukan kisah warna untuk pasangan yang bertentangan ini.