Nowhere to Hide
Semuanya kelihatan sempurna bagi Job dan keluarganya sehingga pembunuhan sepupunya membuka pintu paranormal di rumah Colorado mereka. Terdesak untuk dapat jawapan dan risaukan keselamatan anak-anaknya, Job minta bantuan Steve dan Cindy.