Evil in the Everglades
Selepas kematian ibu Lisa, rumahnya di Florida alami banyak aktiviti paranormal. Lisa yakin ada entiti di rumahnya yang mahu bunuh seluruh keluarganya dan Amy dan Steve adalah satu-satunya harapannya.