Killer Smile
Traci telah menjumpai rumah idaman untuk keluarganya di Carolina Selatan sehingga aktiviti paranormal seperti malam menakutkan, lembaga dan amarah tanpa sebab bermula. Amy dan Steve ialah harapan terakhir mereka.