Jack Osbourne’s Buried Bloodlines
Jack menghadapi sejarah keluarga yang mengerikan dan pembunuh bersiri dari luar dalam penyiasatan paranormal Antipodean. Menemui nenek moyangnya mungkin menghantui bekas tanah jajahan penjara di Hobart, Tasmania sejauh mana dia akan pergi berhubung?