The Convict Penitentiary
Jack Osbourne menyiasat Penjara Tahanan Hobart, salah satu tempat paling berhantu di Australia. Dia mendapati hubungan keluarga dengan tempat di mana 75,000 banduan dihantar. Penuh dengan kengerian tersembunyi, bolehkah Jack menghubungi saudara mara?