Head Games
Berikutan tragedi keluarga, Jennifer, berpindah ke rumah anaknya di Florida untuk mendapatkan sokongan. Sebaliknya, berlaku aktiviti aneh yang menimbulkan huru-hara.Mereka memerlukan bantuan Steve dan Amy untuk menghalau kuasa jahat sebelum terlambat.