Isolated
Mencari kedamaian dan ketenangan, Brittany dan bapanya berpindah ke kabin terpencil di Tennessee. Namun aktiviti paranormal menjadikan hidup mereka kacau-bilau. Bimbang kuasa jahat merasuk mereka, mereka mendapatkan bantuan Steve dan Cindy.