Imprisoned
Shannada nJon simpan duit bertahun-tahun untuk membeli rumah bari di Arizona. Namun, kegelapan telah mengguag hubunga, kewarasan dan keselamatan mereka. Perkahwinan mereka hampir punah. Lalu, Shanna minta bantuan dariapda Cindy dan Steve.