Burning Hatred
Rumah tempat Paula membesar buatnya tak senang hati tapi tak pernah merisaukan keselamatan sesiapa di sana. Namun, situasi menjadi bahaya sejak dia pindah keluar. Paula merayu Cindy dan Steve untuk membantu kerana risau nyawa ibu bapanya dalam bahaya.