Dame in Nood
Toodles huurt Tom en Jerry in om haar te beschermen tegen iets wat haar erfenis in gevaar brengt. Butch is ook ingehuurd om haar blikjes tonijn te beschermen. Spike bewaakt de blikjes maar wordt afgeleid. Toodles is niet eerlijk.