Mijn bot-yguard
Dr. Bigby upgradet Bot tot een Bot-yguard. Als Tom zijn verdedigingssysteem aanzet, slaat Bot op hol en moeten Jerry en Napoleon hem ontwapenen zonder hem te beschadigen.