Het Botten Mysterie
Spike vraagt Tom en Jerry om hulp bij het opsporen van zijn vermiste kluifbotten. De detectives stuiten op een ongrijpbare verdachte. Uiteindelijk blijkt dat Tyke alle bottten heeft opgegraven als cadeautje voor zijn vaders verjaardag.