Zwarte kat
Hildie en Beatie zijn Tom beu en dreigen een "echte" heksenkat te nemen: een zwarte kat. Uit wanhoop neemt Tom een toverdrank waardoor hij zwart wordt, maar dat helpt slechts tijdelijk.