Spike is de sigaar
Tom zort ervoor dat Spike op gehoorzaamheidscursus moet, zodat Jerry zijn beschermer kwijt is. Als Spike terugkomt, lokt Tom hem uit de tent, maar Jerry doet zijn best om te voorkomen dat Spike in zijn oude fout vervalt.