De magische spiegel
Hildie en Beatie hebben een magische spiegel die de toekomst kan voorspellen. Als de spiegel hem een toekomst laat zien die hem niet bevalt, probeert Tom daaraan te ontsnappen - maar dat maakt het alleen erger.