Een spook in huis
Tuffy huurt de Tom en Jerry detectives in om onderzoek te doen naar geesten in zijn huis. Eerst denken ze dat Tuffy het zich verbeeld maar hij heeft gelijk. Het is een rat die Tuffy probeert te verjagen. Maar deze wil best het huis delen.