WWIFDS
Dr. Bigby vindt een transporteermachine uit die Tom en Jerry naar Parijs stuurt waar ze Gigi en Cozette ontmoeten. Bot en Napoleon slopen de machine en proberen deze te repareren. Bot wordt verliefd op Robot Dee en probeert haar te maken.