De mensen van Robot Chicken onthullen wat er echt is gebeurd met Bambi's moeder. Een Animorph doet de populatie rode panda’s herleven. Zie wat er gebeurt als Slimme Smurf gediagnosticeerd wordt met CTE. En Bitch Pudding neemt het op tegen Norman Bates.