Rita Repulsa heeft eindelijk een manier bedacht om The Power Rangers te verslaan. We zien Freddy Kruegers ergste nachtmerrie. De mensen van Robot Chicken onthullen het monster van Bird Box. We zien de film Predator vanuit een ander perspectief.