Tyrion Lannister komt achter de ware betekenis van ‘de winter komt eraan’. Blade probeert binnen te komen bij informercials. Inside-Out Boy gaat studeren. De schrijvers van Robot Chicken laten zien wat er gebeurt als Halloween en Home Alone samenkomen.