Bugs Keith in: I Can't Call Heaven, Doug
De mensen van Robot Chicken laten zien na welke gebeurtenissen Harold met zijn paarse krijtje ging tekenen. Jerry Seinfeld en The Joker hebben een heftig gesprek in Jerry's auto. Miss Frizzle trekt ten strijde aan boord van de Battle Bus.