The Pomsies zijn gekomen om onze wereld te veroveren! De kinderen van Hogwarts zien elkaars ware angsten. De bende van RC geeft een nieuwe wending aan Old Yeller. We zien dat Alexa altijd meeluistert en dat kan maar tot één ding leiden...