We zien wat Squidward uitspookt na zijn rol in Spongbob Squarepants. Uber heeft een nieuw systeem. Broadway zal nooit meer hetzelfde zijn nadat Venom zich aansluit bij de cast van Hamilton. Pink Panther daagt The Black Panther uit voor de troon.