Ginger Hill in: Bursting Pipes
De schrijvers van Robot Chicken vertellen ons wat de Teenage Mutant Ninja Turtles kan verslaan. Popeye en z’n maatjes worden gereboot om modern kijkers aan te spreken. En Bitch Pudding neemt de rol op zich van een Dienstmaagd.