Good Will Hunting gaat Goodwill Hunting. Pennywise de clown laat nieuwe dingen zien. Een aannemer van Fortnite wordt aangenomen om een huis te bouwen. En het team van RC stelt zich een nieuwe versie van het programma Pete & Pete voor.