Letting Go
Julian (AUSTIN NICHOLS) doet Brooke een verrassend aanbod. Lucas neemt Nathan en Jamie mee naar een belangrijke plek uit zijn verleden. Sam (ASHLEY RICKARDS) en Jack (EVAN PETERS) nemen een standpunt in.