Remember Me As A Time of Day
Nathan wordt weggestuurd bij de Chiefs, voormalige hoofdrolspeelster MOIRA KELLY komt op bezoek bij Lucas en Peyton en Brooke en Victoria (DAPHNE ZUNIGA) willen Clothes over Bros nieuw leven inblazen.