Screenwriter's Blues
Lucas probeert de casting voor zijn film rond te krijgen terwijl Peyton hun bruiloft plant. Dan geeft Jamie advies over de liefde. Brooke ontmoet de actrice die haar gaat spelen en Nathan krijgt spannend nieuws.