Lucas gaat naar Hollywood; Nathan krijgt een basketbal-try-out; Peyton worstelt met Mia (KATE VOEGELE) over haar album; en Julian (AUSTIN NICHOLS) wil dat Brooke een ontwerp maakt voor zijn film.