Searching for a Former Clarity
Lucas en Julian (AUSTIN NICHOLS) krijgen een tegenslag bij de productie van de film. Peyton en Haley helpen Mia (KATE VOEGELE) met haar nieuwe single. JAMES VAN DER BEEK speelt de rol van Adam.