Er heerst spanning bij de USO-show van Peyton terwijl Lucas probeert om te gaan met het romantische verleden van Peyton en Julian (gastrol AUSTIN NICHOLS - 'John from Cincinnati'). ANGELS AND AIRWAVES treedt op.