Things a Mama Don't Know
Peyton krijgt schokkend nieuws dat ze met Lucas moet delen. De zoektocht van Brooke naar Sam (terugkerende gastrol ASHLEY RICKARDS) dwingt haar om met haar gevoelens over de nacht dat ze is aangevallen om te gaan.