De gedaanteverwisseling
Tijdens een familie-kookwedstrijd in het bos, gebruikt Charmcaster haar magie om van plaats te ruilen met Gwen, maar als Ben "Charmcaster" betrapt terwijl hij rondsluipt, valt hij aan - niet wetend dat het eigenlijk zijn vervloekte neef is!