De Chupaca-Ben
Team Tennyson ontdekt dat de geiten in een klein dorpje geterroriseerd worden door de legendarische Chupacabra. Als Ben ontdekt dat dit eigenlijk Dokter Animo is moet onze held de gekke dokter tegenhouden voordat hij een geitenelixer gebruikt om...