De kasteelheer
Ben, Gwen en opa Max reizen naar kasteel Bishopsbrook om een familielid te bezoeken. Op het kasteel ziet Ben een spook en ontdekt dat dit zijn nieuwe rivaal Kevin 11 is. Ben leert nieuwe aliens kennen: Doornrank, Undertow en Zwarte Massa!