De Grote Muur
Ben, Gwen en opa Max bezoeken de Grote Muur in China. Hun bezoek dreigt wreed te worden verstoord als waaghalzen Le Grange en Vin Ethanol een wedstrijdje over de muur willen houden. Ben springt in de Roestbuggy en gaat de snelle vijanden achterna.