Vier keer vier
Tijdens een bezoekje aan tweelingstad besluiten Ben en Gwen mee te doen aan een lasergametoernooi. Maar wanneer Ben met Kevin in een team terechtkomt, moeten ze toch proberen om samen te werken als ze willen winnen.